expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

8.8.2014

Pitkä, kuuma kesä ja mä hikisenä tuskailen :D

Se ois taas elokuu! Ens viikolla jatkuu leipuriopinnot ja IHANAT arkirutiinit palaa tähän mun sekavaan elämään :)



Paras juttu tässä kesässä oli ehdottomasti parin päivän reissu Tallinnaan hyvien ystävieni kanssa. Oli kiva päästä pois ja irrottautua omista ajatuksista hetkeks :) Mä oon ollut Tallinnassa viimeks yli 10 vuotta sitten ja kaikki oli mulle oikeastaan täysin uutta.



Mun lemppari!
Terveyspizzaa? :D



















Virossa oli kuuma! Askeliakin tuli kerättyä melkein 30 000 yhden päivän aikana! Vettä ja vichya kului litratolkulla! Kuumuus oli ainoa huono asia reissussa.. Mä en nimittäin voi sietää hellettä! Eli voitte arvata mitä mun elämä on ollut nää helteiset viikot! Yhtä helvettiä!

Onpa tullut taas huomattua yks huono puoli läskinä olemiselle. Helteellä ei jaksa mitään! Me ollaan mun miehen kanssa vietetty nää helleviikot vaan kotona odottaen et ei ois niin kuuma enää.. Mä en oo varmaan hikoillu ikinä näin paljon kun oon hikoillut menneinä päivinä! Mikäköhän odottaa koulussa kuumien uunien luona....

Eka suklaakakku, josta jäi kolmasosa syömättä!!!


Mä rakastan syksyä! Syksyllä ilma on aina jotenkin raikas ja silloin on ihana lenkkeillä! Kesällä on niin kuuma et mä en ainakaan pysty nauttimaan mistään urheilusta, uimisesta ehkä :D

Tässäpä taas näitä mun ajatuksia kaikessa sekavuudessaan :D

Katja

14 kommenttia:

  1. <3 on ollu kyllä pirun kuuma ! Nythän pitäs vissiin vähän viilentyä, haleja, oot huippu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti viilentyy!!!
      Ite oot huippu ja huippu tsemppaaja <3

      Poista
  2. Voimahalit täältäkin <3
    Loman loppuminen harmittaa, mutta työ tai opiskelu kummasti rytmittää elämää ja viikonloput tuntuvat ihan huipuilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää kesä on ollu sellasta uimapatjan päällä kellumista ei mihinkään ja nyt on vihdoin päästy perille!
      Kiitos halista <3

      Poista
  3. Uumama mikä pizza! Ja tuo suklaakakku... Ommmm nyt keskitytään olelliiseen. Terveellisyyttäkin on helpompi pitää yllä kun arjessa on ne tietyt rutiinit. Isot tsempit!

    VastaaPoista
  4. Paljon voimia!!! Olen lukenut näitä sun postauksiasi ja en uskokaan kuinka paljon meillä on yhteistä. Sitä on niin paljon! Laita mun blogin sähköpostiin meiliä, jos haluat vertaistukikaverin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo aina on kiva kun on vertaistukea :) laitan sulle viestiä :)

      Poista
  5. Tuolle suklaakakulle ois tehnyt tiukkaa sanoa "Ei":D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy sanoa et oli kyl aika makea pläjäys!

      Poista
  6. Sama juttu! Helteillä olo on ollut niin tuskainen, että parempi oli pysyä vaan kotona. :) Se hikoilun määrä on ollut jotain järkyttävää, ihme kun pysyy vielä tolpillaan. Tsemppiä syksyyn, jään uutena lukijana seuraamaan! :)

    VastaaPoista
  7. Hei! Vähän aikaa sitten aloin seuraamaan blogiasi. Helteet oli kyllä jo ihan liikaa, itsellänikin mahamakkaroiden välit vaan hikos ja haisi :-D
    Vaikutat ihanalle immeiselle, kovasti toivotan sulle tsemppiä tulevaan syksyyn! <3
    Myös minun matkaani saa käydä kurkkaamassa, 7kk:ssa olen pudottanut -20kg ja toiset -20kg olisi vielä pudotettavana (mutta rauhallisella tahdilla). :-)
    mehukeitto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Hienosti oot saanut painoa pudotettua! Onnittelut siitä!
      Kiitos tsempistä ja mä toivon sulle myös tsemppiä sun koitokseen <3

      Poista