expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

26.7.2014

Blogihiljaisuus on ohi!

Heipparallaa!!

Otin pienen aikalisän kaikkeen, jopa tähän blogiin. Piti vähän koota omia ajatuksia. Kävin ystävien kanssa Tallinnassa minilomalla ja nyt on hyvä fiilis :) On levollinen olo vaikka loma ei ollutkaan mitään lepoa! Ekana päivänä käveltiin melkein 30 000 askelta!!  :D Mieli sai sitä lepoa mitä kaipasikin. 

Toi mun edellinen blogikirjoitus ei ollut mulle mitenkään helppoa julkaista. Mä mietin tosi kauan julkaisenko vai en. Se johtui just siitä et mä mietin aina mitä mut ajattelee ja vihaaks kaikki mua. Julkaisin kuitenkin ja otin ekaa kertaa elämässäni sen asenteen et jos joku vihaa niin sille mä en voi mitään. Mä oon vihdoin pystynyt toteamaan etten voi aina miellyttää kaikkia. Se helpotti tosi paljon! Mun on elettävä mun elämää ja jos se ei kaikkia miellytä niin mä en sille voi mitään. 

No mutta se siitä! Elämä jatkuu ja niin edelleen :)
Huomasin just että mun blogia on käyty lukemassa jo yli 100 000 kertaa!! Siis aivan mieletöntä!! En olis tammikuussa uskonut et näin montaa ihmistä kiinnostaa mun ajatukset! 
Kiitos teille kaikille <3 Vielä isompi kiitos kannustavista kommenteistanne <3 <3 Ne auttaa mua jaksamaan ja kestämään ne ei niin kivat kommentitkin :)

Nyt mä vaan odotan et nää hullut helteet loppuis!!! Mä en voi sietää kuumuutta! Ja sit viel kun on tätä massaa niin se kuumuus on miljoona kertaa järkyttävämpää! Tulis jo syksy!
Noh, mä kärsin nyt ja nautin sit syksyllä :)

Katja

15 kommenttia:

  1. Hienoa, että olet oivaltanut ettei kaikkia voi eikä tarvitse miellyttää. Jos et toisille kelpaa omana itsenäsi niin sitten he eivät ole sinun arvoisiasi etkä heitä tarvitse, piste!! :D

    Meidän jokaisen tulisi muistaa, että olemme erilaisia ja se on meidän rikkaus. Antaa kaikkien kukkien kukkia, itse en ainakaan ole se kuka voisi kenenkään päälle sen ensinmäisen kiven heittää.

    Ole Katja oma ihana itsesi ja ole sitä rehellisesti ja aidosti. Jos se ei muille kelpaa niin soronoo vaan ja hyvää loppu elämää heille.

    Olet aivan huippu <3

    VastaaPoista
  2. Tuo oli musta tosi hyvä tuo sun edellinen postaus. Ja niin paljon siellä oli itsellekin tuttuja ajatuksia..

    Ajattelin nyt jättää jonkun kommentin kun oon täällä käynyt lueskelemassa. Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  3. Kyllähän se niin on ettei muita tarvi miellyttää kuin itseään:)

    Nämä helteet ei sovi minullekaan... Ja öinen kuumuus yhdistettynä pörrääviin kärpäsiin. Tule jos, syyskuu!;)

    VastaaPoista
  4. Katja, saanko kysyä sulta yhtä asiaa? Voi olla, että tätä on käsitelty blogissasi jo aiemmin, mutta olen tämän vasta löytänyt ja ehtinyt lukea vain muutaman postauksen.
    Eli olitko ihan oma itsesi ohjelmassa? Sain sinusta todella rennon ja positiivisella asenteella elämään suhtautuvan kuvan, mutta kirjoitus muiden miellyttämisestä jne. murentaa tätä käsitystä aika lailla.

    Toivon todella, että alat elää aidosti vain itsellesi ja itseäsi kunnioittaen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuo ohjelmahan on pienen pieni leikkaus ja ohjaajan sekä käsikirjoittajan tekemä näkemys mun elämästä tuon puolen vuoden aikana.. Mä en ajatellut silloin että millytän muita, oon tajunnut sen vasta nyt.

      Poista
  5. Moro. Justiin katoin uusintana sun jakson ja mua alko jotenki iha helevetisti hymyilyttämää. Ollaan oikiasti ku kaks marjaa:) Täällä on tälläne hikoova 130 kilone plösö joka tilas äsken vitutukseen kaks pitsaa ja vetelin ne ykkösellä alas. Söin siis samalla ku katoin Juttaa ja sua. Nyt alko Tapulin lähisali houkuttelemaa, kunha tän ähkyn sais ensi pois. Mä oon viime aikoina tajunnu sen, että tuun olemaan enemmän tai vähemmän läski koko ikäni ja se on jotenkin mahtavaa oivaltaa ja hyväksyä! Nyt voi liikkua ja syödä ilman ihmeempiä paineita. Pesin tossa justiin muutama viikko sitten äitini kans alasti saunaa (joo hyi saatana) ja äiti päivitteli että "kyllä sulla onki tuata vattaa!" Minä siinä hetken alastonta bodyani kattoin ja sanoin "No niin kyllä onki. Tokkapa se mihinkää ikinä häviää." Ja naurahdin päälle. Saunan pesu jatku normaalisti:) oot sää kyllä niin miäletöön muija, että oksat pois!! Älä miäti liikaa! Olis mahtavaa vaikka joskus jutella lisää. Oon ajatellu sitä siitä lähtien ku näin ekaa kertaa sun jakson. Mulla on jopa samanlaine elloksen läskien osastolta tilattu t-paita ku sulla siinä alkukunto-testis:)
    -sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan rempseä viesti!
      Sait hymyn mun huulille, kiitos siitä :)
      Kiitos tsempistä <3

      Poista
  6. Tuu jotain päivittelemään et miten kesä sujuu? :)

    VastaaPoista
  7. Hei Katja! Luin blogisi eräänä iltana lähes kokonaan yhdeltä istumalta, mutta sittemmin hukkasin sen ja onneksi löysin nyt takaisin. Heräsi vielä kysymys, että millaista askelmittaria käytät? Kysyn asiaa mielenkiinnosta ja siksi, että itselläni on nyt käytössä Fitbit aktiivisuusranneke, ja olen siitä tykännyt kovasti.

    Itselläni on ylipainoa yli 50 kiloa, joten kaikki "apuvälineet" (kuten tuo ranneke) ovat tervetulleita tukemaan arkea. Oletko itse seurannut kertyneitä askeleita miten säännöllisesti? Olisi mukavaa lukea tuosta asiasta lisää, jos innostut kirjoittamaan siitä vaikka postauksen.

    Toivon sinulle oikein kovasti iloa, intoa ja itsekuria!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Mulla on Polarin Loop ranneke. Mä oon kokenut et se on hyvä kun mittaa aktiivisuutta ja muistuttaa jos oon laiskotellut :)

      Poista