expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

14.5.2014

Paljon mahtuu tunteita ja tekemistä viikkoon

Mun jumppasalilla oli synttärit viikonloppuna ja siellä järjestettiin jumppamaraton. 
No minähän tietty halusin osallistua siihen, koska sen suorittanut saisi jumppakuningatar diplomin :D Ja uskokaa pois mä suoritin 8 jumppaa 22 tunnin aikana!!!! Älytöntä!! Mä oon oikeesti tosi ylpee itestäni et jaksoin! 
Mulle ois riittänyt vaan diplomi tästä urakasta mut kaikki osallistui arvontaa ja meikä voitti Polarin Loop aktiivisuusrannekkeen! Whoop Whoop!!!!! Mä, joka en ikinä voita mitään, voitin!!!! 
No nyt onkin sit mennyt nää viikon ekat päivät leikkiessä tän uuden lelun kanssa :) Tänään jo saavutin melkein 10000 askelta. Huomenna uskon et sekin tulee täyteen :)
Liikunta on kyllä tosi terapeuttista! On ollut ihana huomata se :) 
Tänään oli kylläkin terapeuttisuus kaukana. Mut se johtu siitä et mä en päässyt jumppaan kun auto hajos ja se kiukun määrä mikä mulle siitä tuli!!! Huh huh!!! Meinas lähteä kaupasta mukaan koko karkkihylly! :D 

Toista viikkoa mennään nyt uusilla lääkkeillä. Päällimmäinen fiilis on ihan ok. Ainoa mikä on tosi rasittavaa, on vieroitusoireet entisestä lääkkeestä!! Mulle tulee siitä sellaisia ihmeen sisäisiä sähköiskuja ja ne on TODELLA ärsyttäviä!!!!!! Toivottavasti ei tarvis enää kauaa kestää niitä.. Unettomuus on varmaan ainoa asia, mikä mulle noista uusista lääkkeistä on tullut. Siihen mä sain melatoniinia ja sen pitäis auttaa..

Olinpa vielä hammaslääkärissäkin, koska mä oon alkanut narskuttaa hampaitani öisin. Aamulla on leuka niin helkkarin kipee ja kieli ihan verelle pureskeltu ettei haluis puhuu tai syödä! 
Purentakiskot on nyt kuulemma hankittava niin loppuu toi narskuttaminen. 
Eihän se mua muuten oo haitannut mut Ville joutuu nukkumaan sohvalla kun on kuulemma ihan hirvee ääni! 
No mistä toi hiton narskuttaminen johtuu? Mä varmaan stressaan unissanikin ja siitä se varmaan johtuu, kai? 

Ai niin! Iso kiitos kaikille tsempistä ja sydämistä <3 On ihanaa huomata että tukijoita löytyy!
Kiitos kun vinkkasitte mulle noita nettisivuja! Irti ahminnasta-sivut ja syömishäiriöliiton sivut ovat olleet mulla ahkerassa käytössä ja on sieltä löytynyt mulle paljon apuakin! :)

Toivottavasti saatte selvää tästä kirjoituksesta, koska mä vähän hypin aiheesta toiseen :D 
Kivaa loppuviikkoa kaikille! Mulla on sunnuntaina treffit Robbien kanssa :)

Katja

19 kommenttia:

  1. Onko sulla kenties ollut citalopram ennemmin lääkkeenä? Poikaystävä sanoi, että vieroitusoireina on just sähköiskun kaltaiset sävähdykset niskassa ja pitkin selkää :( Tsemppiä kaikin puolin! <3 seurasin sun matkaa Superdieetti-ohjelmassa ja tsemppasit todella paljon! Oon ylpee sun jumppa-urakasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä juuri! Todella ällöttävä tunne!!!! No, toivottavasti jossain vaiheessa loppuu.....!!!!!!!
      Kiitos tsempistä <3

      Poista
  2. Mullakin on tuota narskuttelua, eikä sitä kukaan puoliso jaksa kuunnella.. On kuin maantienjyrä menis. :D
    Sain siihen kanssa kiskot ja niillä kyllä leuan kipeytyminen loppuu (kunhan hampaat ensin tottuu kiskoon).
    Mulla ainakin narskuttelu oli yhteydessä stressiin, koska aina kun mulla oli tiukka viikko menossa niin kuulemma narskuttelukin pahentui.

    Hieno suoritus tuo 8 jumpan vetäminen, nostan hattua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin aattelin et se johtuu stressin lisääntymisestä..

      Poista
  3. näin iltalehessä uutisen BEDistä jossa kerroit että kuvaus sopii sinuun. suosittelen lukemaan kirjan "brain over binge", sitä lukiessa ainakin mulla kaikki napsahti paikalleen. ja jos laitat tuon kirjan nimen youtubeen, ensiminen video (tais olla joku how i stopped binge eating) on tosi hyvä tiivistelmä kirjasta. Se ainakin autto mua, toivottavasti myös sua:)

    VastaaPoista
  4. Hei Katja, paljon lämpimiä ajatuksia ja tsemppiä sinulle! Olet rohkea nainen, pidä sitkeytesi ja ylpeytesi yllä, ihailen sinua! Oikein iloista alkavaa kesää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tsempistä <3
      Pidetään lippu korkealla!

      Poista
  5. Onnea diplomista! Jumppakuningatar kuulostaa ihanalta :D

    Ja kiitos vierailusta blogissani, kyläillään taas jatkossakin! Tsemppiä sulle ja meille kaikille.

    VastaaPoista
  6. Tsemppiä Katja!

    Seurasin sua, kun sä olit siinä super dieetti ohjelmassa. Itse tänä keväänä aloittanut opettelemaan elämää ilman ahmimista ja tutustunut itseeni, siihen kuka mä oon ja mitä mä haluan. Raskain askelin, mutta kohti parempaa huomista mennään. Voimia!!

    -Shawnah

    VastaaPoista
  7. Löysin tän blogin fb.ssa olleen superdieetti-päivityksen myötä. Kamppailen itse kilojeni kanssa, oon kamppailut koko ikäni. Nyt olen saanut apua ravitsemusterapeutilta, liikuntaa onkin aina ollut. Tärkeää on kuulla muidenkin kokemuksia ja saada sitä kautta itsekin tsemppiä. Blogi menee suosikkeihin!

    VastaaPoista
  8. Loopin kanssa kannattaa ehdottomasti hommata sykevyö, muuten sillä ei varsinaisesti tee mitään muuta kuin seuraa askelia (ja kellonaikaa...). Sykevyön kanssa saa Polarin nettipäiväkirjastakin paljon enemmän irti. Kustannukseltaan n. 60-70 euroa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitti vinkistä! Menee ehdottomasti ostoslistalle! :)

      Poista
    2. Jatkan vielä sen verran, että samalla kannattaa laittaa ostoskoriin juoksu/ulkoilusektorilta kaupasta sellaiset hanskat, joissa on ns. kosketusnäyttökohta etusormissa ja peukaloissa. Loop ei toimi sykemittarina tavallisten hanskojen kanssa, koska reagoi lähinnä sormeen tai muuhun vastaavaan, mutta kosketusnäyttöhanskojen kanssa toimii. Ihan kiva peli se on kuitenkin.

      Poista
  9. Huippua miten sä jaksat vetää kaikesta huolimatta noin lujaa! Nyt yritän itekki ottaa sinusta mallia ja toivon saavani ylimääräset kilot pois! Mahtavaa kesää! :)

    VastaaPoista