expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

24.3.2014

Löydä Katja liikunnan ilo!

Heipparallaaa!

Oliskohan nyt tullut se hetki, että mä oon löytänyt liikunnan ilon???

Mä lähdin mun ystävän, Annan, suostuttelemana Viva Wellness Clubille jumppaamaan. Anna on ite siellä pt ja ryhmäliikuntatuntien ohjaaja ja menin tietty Annan tunnille. Tunti oli BodyPump ja se kesti 30 minuuttia. Okei, nyt kaikki miettii et vaan 30 minuuttia mut OUMAIGAAD!!!! Kyllä hiki virtasi!!!

Eka tunti ikinä BodyPumppia ja olin tietty ihan pihalla :D mut fiilis oli silti hyvä!!! Vaik mä olin ihan pihalla niin silti mä tykkäsin ja musta alkoi jopa tuntua et toi ryhmäliikunta on se mun juttu! Mä saan siellä itestäni enemmän irti kuin yksin salilla. Jumpassa ohjaaja kannustaa tekemään ja ylittämään itseni, salilla mä ähkin yksikseni ja jumitan.

Olihan mulla tietty kynnys lähteä tollaselle jumppatunnille, missä kaikki on timmissä kunnossa ja meikä on tällänen kasa läskiä. Aattelin et kaikki kyylää mua ja mun ähkimistä. Nooh.. Eipä siellä tunnilla paljon ehtinyt muita kyyläilemään kun tahti oli niin hiton kova! :D Ja kyllä ne timmit mimmitkin puuskutti eikä tehnyt sarjoja loppuun!! :D :D :D
Enkä mä oikeestaan oo ikinä ollu sellanen et pelkään sitä et ihmiset jää kauhistelemaan mun kokoa. Siellä jumpassa mä ainakin teen jotain sille koolleni! Ja sitäpaitsi miks kauhistella sitä et läski on salilla tai jumpassa??? Mielummin mä kauhistelisin sitä et läski on McDonaldsissa tai Makuunin karkkitiskillä!

Haluun toivottaa kaikille tsemppiä tulevan viikon haasteisiin!
Itseni mä haastan tekemään neljä aamulenkkiä ja osallistumaan ainakin yhdelle ryhmäliikuntatunnille!

Naama punaisena BodyPumpin jälkeen :D
Niin ja voitteko kuvitella et ollaan molemmat oltu Mäkkärissä duunissa!
Toisiin ne burgerit tarttuu ja toisiin ei :D

Katja

11 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Ihana että löytyi oma laji:) Ja tosiaan, monesti tuntuu että niitä kyylääjiä riittää (vääränlaiset treenikuteet tai väärä koko) mutta kuka niistä välittää. Omaa elämää eletään ja omaa terveyttä hoidetaan, jumppasali on useimmille parempi paikka kuin karkkitiski. Sulla on asenne kohdallaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Munkin mielestä on hienoa et joku liikunta innostaa mua! :)
      Ja kyllä niitä kyylääjiä löytyy ihan joka paikasta mut who cares!

      Poista
  2. Sinulla on oikea asenne Katja! Tsemppiä

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtavaa! Tiedätkö, et taas tuntui et lukis omaa kirjotusta :) Oon ajatellu ihan samoin. Pelänny mennä ryhmistunneille, sit ku kävin kerran. WAU! Rakastan crossing ja xycling tunteja :) Muihin en oo viel uskaltautunu <3 mut tosiaan noissa saa itestään irti tuhannesti enempi ku yksin salilla. TSEMPPIÄ!!

    VastaaPoista
  4. Mä uskallan väittää, että suurin osa jumppaajista nostaa hattua just sille ylipainoiselle, joka tunnille menee. Mä ainakin, ja itsekin pullukka ja innostunut ihan hulluna taas ryhmäliikunnasta!
    Aivan mieletön askel eteenpäin hei ja pidä toi!! Varmasti alkaa tulostakin tulee.

    Tsempit sulle hurjapää, oon niin messissä tässä projektissa!!! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos tsempistä!
    Mä oon kyl tosi innoissani ja huomenna taas meen jumppaamaan! :)

    VastaaPoista
  6. Ei pidä ottaa kynnyksenä sitä, millaisia muut salilla kävijät ovat. Tiedä sitäkään millaisesta kunnosta he ovat aloittaneet, vaikka nyt ovatkin timmimimmejä. ;) Itse tulen iloiseksi aina kun näen jumpassa tai salilla jonkun joka selvästi on siellä karistelemassa kiloja, eikä esittelemässä uusia treenipöksyjään. Se vaatii heiltä sisua ja uskallusta ja ansaitsevat kaiken rohkaisun. Pidän näille kaikille rohkeille peukkuja! :)

    VastaaPoista
  7. Ole ylpeä itsestäsi, Katja! Siitä, että liikut ja siitä, että pystyt vastustamaan kiusauksia! Itsekurilihasta kannattaa vähitellen treenata! Ite oon joskus joutunut sitä ylikuormittamaan ja siitä ei oo hyvä heilunut. Tsemiä tuhannesti ja hei- tuu moikkaan mua mun blogiin, jos joskus on joutilasta aikaa! :) Oot sissi-mimmi! Sä pystyt tähän!

    VastaaPoista
  8. Kiitos ihanat tsemppaajat <3
    Sisulla mennään eteenpäin! Huomenna taas jumppaan! :)

    VastaaPoista
  9. Hei sä olet se tuttu ihana nainen siitä Jutan ohjelmasta! Voi viude! Hyvin sä vedät! Semppiä! Tietän tän kynnyksen mut kun sen yli pääsee tulee eteen sellanen maailma et sitä ihan odottaa et joko voi lähteä salille! <3 Nyt odotan itse et pääsee taas kuntoilemaan et hiki virtaa mut se fiilis sen jälkeen, tiedäthän! Kaikkea hyvää ja jatka hymyillen! Ihanaa kevättä!

    VastaaPoista