expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

5.2.2014

When life gives you lemons make lemonade

Huh hah hei!
Nyt on kyllä sellainen vitutus päällänsä ettei mitään rajaa!!!!!!!!
Mun selkä on niin hiton kipee etten pysty tekee mitään järkevää, ajatuskaan ei kulje!

Kaikki alkoi siitä kun mun ensimmäinen työharjoittelujakso alkoi. Mulla oli jo enne sitä selkä vähän oikutellut, mutta siellä se alkoi kiukutella oikein kunnolla! Työ on tosi fyysistä ja liikeradat selkää rasittavia.
Joka päivä kotiuduttuani on nostanut pienen lämmön pintaan ja tunti kaks siitä ei oo toivoakaan et pääsisin tuolista, lattialta, sängystä ylös.. Mä pelkään et joudun miettiä uutta ammattia itselleni.. Jos mun fyiikka ei vaan kestä tätä työtä :(
Nyt oon menossa moikkaamaan lääkäriä tän asian suhteen ja toivotaan et se sanois jotain fiksua.. Jos vain pääsis tästä kivusta eroon! Muuta en pyydä!
Kun ei oo kipua niin sit pystyy vahvistamaan lihaksia ja pudottamaan painoa. Tää taas edistää jaksamista työssä ja varmaan ei toi selkäkään romahda niin helposti.

Onneks oon saanu mun ystäviltä tosi paljon tsemppiä ja neuvoja! Niiden avulla mä käännän tän asian voitoks!
Mä taistelen!! Elämäs on taistelun arvoinen!

Nyt lösähdän sohvalle koska Superdieetti Aysen jakso Jutta ja puolen vuoden superdieeteistä alkaa!! :)

Katja

1 kommentti: