expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

30.1.2014

Sortumavaara!

Kannattaako syödä ohi ruokavalion? No ei kannata!!!!

Niin mä kuitenkin tein! Söin jäätelöä... Olihan se hyvää, mut se olo sen jälkeen ei. Morkkis oli jäätävä!!!!!!!!!!! Miks mä ees menin kauppaan? Miks en kävelly jätskitiskin ohi?? Koska oon URPO!
Mulla on ollut huono viikko ja mitä se tunnesyöppö tekee kun vähän on paska fiilis tai vituttaa? No syö tietty!!! No eipä se vitutus ainakaan pois mennyt, päinvastoin tuli tuplana takas!

Mun valmentaja Kaisa on varmasti ajatustenlukija tai sillä on joku hälytyskello kun sorrun, koska heti seuraavana päivänä se laittoi viestiä et miten menee ja onko ongelmia. Onneks laittoi! Sain kunnon läksytyksen siltä. Ja ihan aiheesta! En mä mitään pään silittelyä tarvikkaan vaan totuutta päin näköä!

Mä mietin kauan, tunnustanko tänne sortumiseni. Mut tätä tää on, mun elämä. Hyvän ja pahan taistelua. Onneks hyvä voittaa 99 kertaa 100:sta!!

Katja

4 kommenttia:

  1. Noh, kyl se siitä takasin ruotuu vaa ja ens kerralla muistelet mikä olo tuli syömisestä ni ehkä pystyy paremmin vastustaa kiusausta ;) tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Heippa Katja!
    Ihan mielettömän hienoa että aloit kirjoittamaan tätä blogia! Katselin jaksosi tv:stä ja voi luoja mikä asenne, ihan mieletön! Ite olen ensimmäisen lapseni jälkeen pudottanut reilut 40kg. Kun pääsin tavoitteeseen tulin uudelleen raskaaksi ja lopputulos +20kg. Eli nyt taikinoidaan sitten niitä pois ja voin kertoa että ei todellakaan ole helppoa! Mulla on ollut vielä aineenvaihdunta aivan jumissa raskauden jäljiltä ja paino ei vain ole pudonnut. Sain taas hurjasti sulta tsemppiä omalle tielleni. Mä olen sanonut aina että läski on ihan niinkuin kissa, se osaa aina takasin kotiin! Mutta sen olen päättänyt että nää läskithän lähtee ja ne lähtee niin että takaisin ei enää ole tulemista! Tsemppiä ihan hirmuisesti, huonoina päivinä mennään hetki kerrallaan ja parempina mennään vaan hyvällä fiiliksellä eteenpäin. Mun voima mantrani aina silloin kun aamulla väsyttää eikä millään jaksais nousta aamulenkille että itsekurini määrittelee sen, millainen minusta tulee. Sillä on uskomaton voima kun sen itselleen sanoo!

    VastaaPoista
  3. En tiedä kirjoitinko jo liikaa kun kone ei antanu enempää edelliseen kommentin enää kirjoittaa :D mutta siis ihanaa kun jaat meidän kanssa oman tarinasi, olet vahva, hieno nainen! Tsemppiä!
    Essi

    VastaaPoista
  4. Ihanaa että saatte tsemppiä mun tarinasta <3
    Jokainen päivä on taistelua! Ja takaspäin ei mennä! Takapakkeja voi tulla mut suunta on läskille kyytiä! :)

    VastaaPoista