expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

27.1.2014

One day at the time

90% kommenteista on ollut positiivista ja tsemppaavaa ja siitä iso kiitos!
Sit on nää 10%, jotka ei näe muuta kun epäonnistumisen. Eli mä laihdutin 6 kuukaudessa 40 kg ja lihosin dieetin jälkeen 10 kg, milläs muullakaan suin syömällä! Ja nyt tästä lauseesta osalle jää mieleen vain toi lihosin 10 kg..
Eihän kukaan ajattele, et mä ton puolen vuoden jälkeen oon parannettu?
Sehän oli laput silmillä menemistä kohti päämäärää. Mä en oikeesti varmaan kertaakaan pysähtynyt miettimään mitä teen. Mä vaan toteutin. Enkä mä arvostele Juttaa ja Jutan dieettiä! Itse mä sen näin vedin! Se oli varmaan ainoa keino mulle. Fiksumpaa olis ollu välillä pysähtyä pohtimaan et miks mä syön niinkuin syön. Onnistumisen tarve potki mua vaan tekemään, ei miettimään.

Joulun jälkeen kun mä kohtasin pahimman viholliseni, vaa'an, se kertoi totuuden; jos syöt paskaa niin lihoot! Läskin jumala se siellä hieroi käsiään jo yhteen!
Sit mä oikeesti pysähdyin. Katsoin totuutta silmiin. Jos mä jatkan paskan, siis turhan energian, lappaamista suuhuni mä lihoon takas ja terveys sanoo sayonara! Sitä mä en haluu!
Paluu ruotuun oli tosi vaikeeta. Ei ollut julkista painetta onnistumisesta. Mun täytyi asettaa toooooosi pieniä tavoitteita itelleni. Ensimmäinen tavoite oli pysyä yks päivä Kaisan tekemällä ruokavaliolla. Toinen oli juoda vettä kolme litraa päivän aikana. Illalla kun vedin viimiset desit vettä ja söin iltapalan ja olin päässyt tavoitteeseen, fiilis oli mahtava! Mä pystyin tähän taas!! Päivä kerrallaan. Päivistä tulee viikkoja, viikoista kuukausia ja kuukausista vuosia ja niin se homma etenee! :)

Tää on mun neuvo jokaiselle joka tuskailee sitä aloittamista. Päivä kerrallaan!

Ai niin! Niille 10 prossalle, jotka vaan oottaa mun epäonnistumista haluun omistaa tän Redraman Underestimators biisin:

Underestimators and the rest of the haters

Ihanaa viikon alkua kaikille! <3

Katja

8 kommenttia:

  1. Pyh! Tommoset arvostelijat voi jättää ihan omaan arvoonsa! Oot niin voittaja jo nyt :)

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Älä välitä tollasista negatiivisistä ihmisistä, oot tehny tosi hienon työn ja sisua sulta löytyy ;) pääasiahan on että pienistä takapakeista huolimatta ei jää tuleen makaamaan vaan porskuttaa eteenpäin, isosti tsemppiä sulle jatkoon tavoitteissas, sä pystyt siihen!! ja ps. hieno juttu tää sun blogi ;)

    VastaaPoista
  3. Se on tosiaankin 10%, joka on vain yksi kymmenestä. Niin pieni porukka, ettei edes ansaitse tulla mainituksi.
    Muista, että olet nyt julkkis ja muilla on yleensä ollut tapana arvostella niitä ihan huvikseen. Veikkaanpa, että olet itsekin joskus tehnyt niin.
    Mielestäni asenteesi oli aivan huippuhyvä, vaikka alkuun vähättelit itseäsi ja pelkäsit jotenkin epäonnistumista.
    Oli ihan varma, että olisit luonteeltasi heikko, mutta hitto vie. Naisen asenne oli paras mahdollinen.
    Sinusta ottaa moni esimerkkiä ja inhimillisyytesi, sisältäen retkahduksen ja uuden nousun antaa valtavasti voimaa monelle.
    Kaikkia ei silti voi eikä pidäkään miellyttää.
    Se on itsetuntoa parhaimmillaan. Riittää että olet itsellesi hyvä. Ja sinähän olet esimerkilläsi superhyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä myöntää, että olet oikeassa, kyllä mäkin aika hyvä muiden arvostelija olen ja edelleenkin saatan sitä tehdä... Ja kyllä mä kestän noi negatiiviset kommentit, oon kuitenkin koko elämäni niitä kestänyt :)
      Kiitos viestistäsi <3

      Poista
  4. Huutelijoita löytyy aina, teit sitten ihan mitä vaan. Tollaset tyypit ja niiden kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mä annan ainakin täydet rispektit sulle ja kaikille muillekin Jutan ohjelmaan osallistuneille. Olette todella rohkeita ihmisiä, koska tuotte kilonne - ja osin elämännekin - kaikkien ihmisten pällisteltäväksi ja arvosteltavaksi. Tsemppiä Katja jatkoon! :-)

    VastaaPoista
  5. Noita negoja löytyy aina...Muista kuitenkin, et SÄ olet pystynyt pudottamaan 40 kiloa. Mahtava suoritus, mihin kaikki ei pysty! :)

    VastaaPoista