expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

28.1.2014

Leipuriuden ongelmat

Mä niiiiiiiiin rakastan mun tulevaa ammattia! Musta tulee siis leipuri-kondiittori. Tällä hetkellä mä oon Fazerin lähileipomossa Kannelmäen Prismassa työharjoittelussa. Me saadaan maistaa kaikkia tuotteita työpäivän aikana ilmaiseksi. Tiedättekös mitä tahtojen taistelua se on!!!!!

Tänäänkin aamulla ensimmäiseksi tehtiin aura-ananas ciabattaa ja VOI LUOJA se tuoksu! Esinnäkin mikään ei tuoksu niin hyvälle kuin tuore leipä ja toiseksi kun siihen laitetaan aurajuustoa päälle niin voi morjes!!! Siinä mä sitten haistelin niitä valmiita herkkuja ja katselin kun muut mussutti niitä menemään. Meikäläinen veti omia eväitä, jotka sisälsi tonnikalaa, raejuustoa, chiliöljyä ja kaalia.... Okei, kuulostaa tohon leipään verrattuna aika oksettavalta mut mä oon oppinut tykkäämään tosta yhdistelmästä!

Koko ton superdieetin puol vuotta aina kun mä fiilistelin jotain hyvää niin se oli aina leipä. Voi kun leipä on niin hyvää!!!! Patonkia, ruisleipää, ihan mitä vaan leipää!! Leipääää.....

Ja sit vielä asiasta näkkileipään. Mun selkä on ihan helkkarin kipee!!!! Salilla käynti on ihan diipadaapailua kun ei pysty tekee mitään kunnolla. Kipu sanelee kaiken :(
Paino ei halua laskea kun ei voi kuntoilla ja stressi suhisee korvissa! :(
Ärsyttävää!

No buranaa nassuun ja nukkumaan et jaksaa herätä 04.50 leipomaan sitä LEIPÄÄ muille! :)
Tulkaas ostamaan :)

Katja

5 kommenttia:

  1. Kannattaa tutustua meditaation saloihin. Mä olen itse kova ihminen stressaamaan ja ahdistumaan asioista. Alkuun vaikka ihan muutaman minuutin ajan silloin kun stressi alkaa oikein painamaan niin istuu ja rauhoittuu. Keskittyy hengittämiseen ja siihen että, yrittää tyhjentää ajatukset kaikesta ikävästä. Se auttaa paljon. Kannattaa ihmeessä kokeilla.

    VastaaPoista
  2. Moi

    Tosi paljon tsemppiä sinulle !Jaksamista !Itse olen pudottamassa 45 kg ja matkaa on vielä paljon .Sulla on kyllä haastava toi ammatti.,mut sai varmaan ohjelman kautta hyviä reseptejä?Itse ihastuin oman trainerin ohjeisiin ,tulee sopivasti vaihtelua .Jännä juttu kuinka ihmiset suhtautuu,on vain muutama ihminen jotka oikeesti kannustaa,en tie onko sinulla sama.Stressi itelläkin välillä pukkaa päälle,mutta kyllä toi reeni vaan auttaa siihenkin ,paljon on asioita joihin itse ei kuiteskaan voi vaikuttaa.Toivottavasti saat selkäsi kuntoon .Fysioterapiaa ootko tarvinnu siihen ?Jaksamista ja innolla odotan kuinka sun projekti edistyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta! :) Mä oon itse kehitellyt ruoasta paljon erilaisia reseptejä ja laitan niitä tännekkin jossain vaiheessa :) Täytyy varmaan turvautua fysioterapiaan jos ei muuten helpota!

      Poista
  3. moi katja. ont niin ihanan rehellinen, lueskelin tätä tässä rahkaa syödessäni (ja leipää himoitessani..). Mutta älä ole niin kauhean vihainen. joskus repsahtaa ja sieltä noustaan sitte vaan ylös. älä ruoski itseäsi, sun tulee siitä vaan paha mieli. Itsellä on takana raskauskilojen pudotus (jo kolmannen kerran) ja se on joka kerta vaikeampaa. Tiedän siis kyllä, miten paskaa se on joutua kieltäytymään jostain ihanasta. Mikä mullakin oli kolmen kuukauden periodilla (ruokavalio) lähes kielletty. Voi tuoretta leiväntuoksua!!
    Joskus sen päätöksen pitää olla kova, mutta sä teit sen jo kerran, tee uudelleen. katsoin sua televisiosta ja mietin että miten ihmeessä sä pystyit opiskelemaan sitä leipomista siellä tuoksujen keskellä ja laihduttaa samalla. SIINÄ jos missä oli sitä sissihenkeä!!! SE tunne vaan takas esiin!
    Isosti sulle tsemppiä, oot jotenkin niin herttanen. Tuun kyllä uudestaankin lukemaan nyt kun tämmösen löysin. :)

    VastaaPoista