expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

26.1.2014

Elämää Jutta ja puolen vuoden superdieetin jälkeen

Heipparallaa!!
Aattelin aloittaa blogin kirjoittamisen. Katotaan kuin mun käy kun en oo mikään tietotekniikan ihmelapsi. Saankohan yhtään tekstiä julkaistuksi :D
Eli mä oon Katja. Moi! :)
Mun elämä mullistui TÄYSIN kun mä pääsin Jutta ja puolen vuoden superdieetit- ohjelmaan!!!
Puol vuotta vedettiin sata lasissa ja tuloksena oli miinus 40 kiloa läskiä ja plussana parempi olo ja parempi terveys.
Tää blogi on mulle ton ohjelman kotikameran jatke. Tänne mä puran kaiken mitä mun elämä tuo tullessaan, hyvät ja pahat. Mä toivon, että tää "päiväkirjan" pitäminen auttaa mua pysymään oikealla tiellä. Ja kun tää on julkista niin vielä enemmän :D
Toivottavasti saan jotain lukemisen arvoista juttua aikaseks :D

-Katja

10 kommenttia:

  1. Kyllä varmaan hyvä juttu tällänen ja kun julkinen niin tsemppareitakin varmaan löytyy. Tsemppistä kovasti Katja, hiljaa hyvä tulee vaiks töitä se vaatiikin.

    VastaaPoista
  2. Jee, ihanaa sun blogi! Jään innolla odottamaan postauksia!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivaa seurata projektiasi jatkossakin! Saavutuksesi on aivan huikeaa jo tähänkin mennessä, todella suuret onnittelut siitä ja kaikkea parasta jatkoon!! :)

    VastaaPoista
  4. Hei! Miten sun treenit edennyt, mikä tilanne nyt? Oli aivan huippua seurata sun edistymistä!! :) Tsemppiä!!

    VastaaPoista
  5. Moi Katja :) Katoin sun puolen vuoden vetos ja täytyy nainen sano, että sä vedit hyvin ja kovaa :) Täytyy nostaa sulle hattua ja kiittää esimerkistä mitä annoit :) Toivottavasti saat motivaation ja voiman vetää projektis loppuun asti :)

    VastaaPoista
  6. Onnittelut Katja, teit hienon suorituksen. Pysy tiukkana, olet jo nyt saavuttanut huikean muutoksen.
    TSEMPPIÄ!!!!

    VastaaPoista
  7. Ihanan positiivinen olit ohjelmasta, mielenkiintoista seurata miten elämäsi jatkuu ohjelman jälkeen! Tsemppiä kovasti treeneihin ja dieettiin! :)

    www.punttimimmi.fitfashion.fi

    VastaaPoista
  8. Hienoa, että aloitit bloggaamisen! Tsemppiä taipaleelle, itsekin olen samanlaisella "matkalla", kun painoa pitäisi pudota ~30kg.
    Minusta tulee vakkarilukijasi!
    http://tavoitteena-onnellinen-elama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Olet super! :) Tosi hyvin näkyi tulokset kun katsoin telkkarista ohjelman. Olet valoisa persoona, sopivasti huumoria mukana :) Olet esimerkkinä meille muille - mullakin nousi heti motivaatio alkaa liikkua!! Jatka samaan malliin! :) Kesällä ollaan jo huippukunnossa!

    VastaaPoista