expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

3.12.2016

Kukkuu! En edelleenkään keksi nasevia otsikoita :D

Huh hah hei!

PirTa mua muistutteli et voisin tännekkin kirjoitella kuulumisia. Kiitos siitä! :)

Mitäs mulle kuuluu?
No, mä aloitin päiväkodin keittiössä työt ja oon jo kuukauden verran ollut siellä. Eka palkkapäivä oli keskiviikkona ja oi sitä tunnetta kun saat rahaa itse tekemästä työstä! Ei oo kenenkään muun selkänahasta otettu! :)

Mä pääsin HUSin järjestämään painonhallistaryhmään. Tai ei se mikään ryhmä oo. Itsenäisesti mä teen tätä ja netin kautta saan ohjeita ja tehtäviä. Sen nimi on painonhallintatalo. On kyllä tosi monipuolinen! Paljon tehtäviä, jotka pistää miettimään asioita todella.
Mä pääsin tähän mukaan kun aloin puhumaan oman lääkärin kanssa et nyt on se lopullinen muutos tapahduttava!
Hän itse soitti vielä mulle kotiin ja kysyi et jos haluaisin lihavuusleikkaukseen. Mä oon sitä miettinyt aina vähän oikotienä onneen mut mun ystävä leikattiin alkukesästä ja oon alkanut pitämään sitä ihan hyvänä apuvälineenä.

Mulla on tossa painonhallintatalossa oa hoitaja joka soittelee mulle ja laittaa viestejä sinne nettiin.
Hän soitti mulle ekan viikon jälkeen ja kertoi puhuneensa musta ylilääkärin kanssa. He olivat molemmat sitä mieltä, että mä en oo vielä valmis leikkaukseen. Koska se ENE. Heidän mielestä mun pää ei oo vielä siinä kunnossa et kestäisin uutta dieettiä. Kun mä itteeni kuuntelen niin onhan ne oikeessa vaik en haluis myöntää.

Diettaaminen on huumetta. Mulla alkaa kuola valua suupielestä kun mä mietin miten saan kiduttaa kehoani tiukalla ruokavaliolla. Sit mun pää sanoo poks ja kaikki levii käsiin. Ahmin ja oksennan ja piiskaan itseäni epäonnistumisesta.

EI KIITOS!!!!

Jos nyt opettelis näitä normaaleja syömisjuttuja tä'n vuoden verran ja sit uus keskustelu asiasta.

Katja

BTW mua voi seurailla Instagramissa ja Snap Chatissä! Taitaa molemmista löytyä mrsferm nimellä.
En tiiä onko mitään järkeviä kuvia/videoita siellä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti