expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

27.2.2014

Mä oon innoissani!!!!

Neljän päivän akkujen lataus Porissa sukulaisten luona on takana. Mä menin sinne vähän paskalla fiiliksellä ja olo ankeena et tuleeko tästä mitään, mutta sieltä mä lähdin niin hymyssä suin kuin vaan voi! Mun veljen avopuoliso on ollut yks mun suurimmista tukijoista tän laihdutuskamppailun aikana. Ja häneen mä voin luottaa kuin kallioon, että tukea saan! Anu, veljen avokki, sanoo asiat suoraan eikä kaunistele! Ei mitään pään silittelyä vaan faktat tiskiin!

No, nyt kun olin siellä niin me päätettiin et otetaan pieni kisa. Eli minä, mun veli ja hänen avopuoliso laihdutetaan juhannukseen asti. Se, joka on prosentuaalisesti pudottanut eniten painoa jussiin mennessä on voittaja. Ja se palkinto.. :) Jokaisesta päivästä, kun laihdutetaan, laitetaan 1€ laihdutuspottiin ja voittaja korjaa potin!

Täytyy sanoo et mä innostuin!! Oon ihan täpinöissäni! Meikähän voittaa!!!!!!!! PRRRKELE!!! :D
Kai mä sit tarvin aina jonkun projektin, millä viel eteenpäin tätä laihdutusta. Jonain päivänä toivottavasti nää projektit on muodostunu normaaliks elämäks.

Aina kun mä oon tullut Porista, mulle on iskeny joku ihmeen kotiintulomasennus ja oon sortunut syömään jotain sontaa MUTTA ei nyt!!!!! Kyllä mieli tekis KAIKKEA mutta mä en sorru!! En hitossa!!!

Niin ja se aloituspaino tähän "projektiin" on..... 130,6 kiloa. Eli oon ottanu 20 kiloa läskiä itteeni kolmessa ja puolessa kuukaudessa takasin!
Mä mietin kauan et laitanko tän painon tänne, kehtaanko.. Mut nyt oikeesti selkä suoraks, pää pystyyn ja oon rehellinen!!! 

Ai niin, tää ongelma ei pelkällä ruokavaliolla häviä niin oon aatellu et josko uskaltautus jollekkin ulkopuoliselle ammattilaisellekkin mennä keskustelemaan näistä asioista. Oon nyt puolentoista viikon päästä menossa ravitsemusterapeutille ja siitä sitten pienin askelin katsotaan mihin suuntaan näiden pään ongelmien kanssa meen.

Pakko laittaa tähän vielä biisi mikä tällä hetkellä soi mun Spotifyssa :D
Osu ja uppos! Work BITCH!!!!!!

<3 Katja

18 kommenttia:

  1. Hienoa Katja, nyt vaan Kaisan opit esille. Kaikki kunnioitus veljelle ja hänen puolisolleen, mutta sä viet tän nyt ihan sata-nolla, ei epäilystäkään :D

    Oletko koskaan ajatellut käydä hypnoosissa ruokailujen suhteen? Siellä pääsee niin syvälle ajatuksissaan ja pääsee muuttamaan ajatusten voimaa. Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos vähänkään siltä tuntuu. Ite lopettanut sillä tupakoinnin ja hypnotisoija kertoi kuinka monet päässeet sokerikoukusta ja ylimääräisen syönnistä. Ei vaan teekkään enää mieli. :D
    Jos kiinnostus heräs niin kerron mielläni lisää :D

    Tsemppiä Katja, sä olet tähän pystynyt jo kerran, sä pystyt siihen uudestaankin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin vien sata-nolla :D
      Kerro vaan tosta hypnoosista! Mulle täysin tuntematon asia niin ei oo mitään hajua et miten toimii

      Poista
  2. Saako kysyä millä tuo 20kg on 3,5kk tullut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa kysyä!
      Se on tullut syömällä! Mättämällä ruokaa tolkuttomasti! Ahmimalla jopa sellaista mistä ei tykkää.

      Poista
  3. Hieno juttu, että sait motivaatiota uudelleen! Siitä se lähtee ja voitat vielä teidän skaban :)
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. <3 Täältä ainakin tulee tsemppihaleja! Onneks ei oo enää lunta, niin koiralenkit kutsuu ;)

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä Katja!! you can do it!
    Mahtavaa,että olet rohkea ja ilmotat suoraan,että paino on nyt tää ja tästähän ei olekkaan suunta nyt sitten kun alaspäin.Sulla on hyvät opit SD:n myötä hallussa.Olen itekkin vetänyt nettivalmennuksena SD:n ja se kyllä toimii.
    Mulla painoa on lähteny liki 40 kg ja vielä haluan 10 kg ainakin pois.Koko ikäni ollut ylipainoinen,mutta nyt vihdoin tässä parin vuoden aikana saannut painoni laskusuuntaan.
    Mutta kuten tiedät, niin kuin minäkin,tie on kivinen ja täynnä houkutuksia.Haasteet tuo hyvää lisämotivaatiota pysyä ruodussa!!
    Aurinkoista kevättä ja kevein askelin kohti kesää!!! toivottelee Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi! Onnea pudotuksesta!
      Tie on kivinen, mutta eteenpäin mennään!
      Kiitos tsempistä <3

      Poista
  6. Heipsan! Näin sut tänään kaupassa...asutaan samoilla kulmilla..ja ajattelinkin, et jos kiinnostaa joskus lähtee yhdessä lenkkeilee, niin ota yhteyttä :) Mulla kans painonpudotus urakka:)

    VastaaPoista
  7. Tsemppiä Katja!! Tiedän tasan mitä käyt läpi, minullakin pudotusprojekti menossa. On ihan hirveen hankalaa välillä, vaikka vähän pienempiä lukemia onkin mittarissa. Viikonloppu meni ihan puihin, mutta tänään sitten anteeksianto ja uuteen nousuun. Toi euro-homma kuulostaa kivalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä <3
      Joo toi raha on ihan kiva motivaattori :)
      Maanantai on aina hyvä päivä lähteä uuteen nousuun! :)

      Poista
  8. Hyvä että saat jostain intoa jatkaa, vaikka sitten vedonlyönnistä! Tsemppiä matkaan, jään seurailemaan. Hyvä, että olet rehellinen kaikin puolin =) Itse välillä havahdun siihen, että valehtelen jopa itselleni. Tästä ei ole suunta kuin ylöspäin =)!
    http://uusiparempielama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Hyvä Katja! Tsemppiä niihinkin päiviin kun kaikki ei suju ihan niin kuin pitäisi:) Urakka on kova kenelle tahanksa mutta lopputulos varmasti vaivan arvoinen.

    Tuo Work Bitch on mullakin treenisoittolistalla, siinä ollaan asian ytimessä;)

    http://sannamamainprogress.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Urakka on melkoinen mut onneks mulla on teitä tsemppajia paljon <3

      Poista