expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

3.2.2014

Lenkille! Lenkille!


Mulla on viha-rakkaussuhde lenkkeilyyn!
Vihaan lähteä lenkille! Sit kun saan itteni sinne niin voisin jolkotella säässä kuin säässä monia tunteja :D
Mä oon muutenkin vähän päästäni pipi kun mulla on aina eri fiilikset eri lenkkireiteille.. Yhtenä päivänä kävelen Variston suuntaan ja toisena päivänä en voi sietää ajatusta kävellä sinne päin :D :D :D Joo tiedän, oon pimee XD
Mut mä tarvin sen hyvän filiksen kokonaisvaltaisesti tai lenkki on pilalla!
Ja se fiilis lenkin jälkeen! Vau! On kyllä niin voittaja olo!!!! Varsinkin jos otan pieniä hölkkäspurtteja! On se olo et oon ylittäny itteni!!

Katja

5 kommenttia:

  1. Heippa Katja!

    Mulla on välillä sama fiilis lenkkien kanssa; joskus lähteminen tuntuu tahmealta, mutta sitten kun ulos pääsee, tuntuu hyvältä. Vaihtelua lenkkeihin saa erilaisten reittien ja spurttien lisäksi vaihtamalla uutta musiikkia mp3-soittimeen. Itse oon myös hankkinut kilon painoiset nilkkapainot. Myös lumikenkäily on kivaa!

    Itselläni ei onneksi jäätelöä juuri tee näin talvisin mieli, kun on muutenkin niin kylmä. Kannattaa ajatella myös hampaita, kun tekee mieli kaupassa sortua ostamaan sokerisia herkkuja.

    Tsemppiä laihdutusurakkaan! :]

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Joo musiikki auttaa toooosi paljon tossa lenkkeilyssä! Siitä saa kans mieletöntä intoa :)
      Kiitos tsempistä <3

      Poista
  2. Hei!
    Uutena lukijana halusin sanoa moikat ja kiitos että rupesit pitää tälläistä blogia urakkasi jälkeen.Nyt kun itsellä on myös elämäntapa muutos menossa saan jotenkin itsekkin hirveästi zemii tälläsistä postauksista.Hattua nostaisin sulle jos omistaisin sellaisen,NIIN hienosti olet jaksanut vetää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kiitos paljonhatun nostosta :D
      Tsemppiä myös sulle urakassasi <3

      Poista
  3. Haha, täällä on sielunsisko :D mulla samat fiilikset lenkkeilystä! Siks mulla on päivittäinen lukkari minkä mukaan liikun. Ku lapussa lukee ni se on mentävä :D sillon ei vahingossakaan jää sohvalle makaamaan ! Tsemppiä, oot ihana :)

    VastaaPoista