expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sivut

12.2.2014

Kiukku!!!!

PALJON KIROSANOJA!!!!!!

Miks mä ees hain Jutta ja puolen vuoden superdieetit ohjelmaan kun samantien kun ohjelma on loppu niin alkoi sama elämä, minkä mä luulin jättäneeni taakseni!!!!!!!
Mua ottaa päähän niiiiiin paljon, että mä annoin itseni lihota! Nyt saan taas taistella pois noita kiloja mitkä mä jo kerran laihdutin :(
Mikä mut saa syömään tota sontaa??? Sitä vaan himoitsee ihan helvetisti ja sit kun sen tunkee suuhunsa ja hotkii niin, että melkein tukehtuu, se ei oo edes hyvää!
Mä saatan koko päivän pyöritellä mielessäni kaikkea mitä voisin syödä. Välillä tuntuu et kohta mä sekoon jos en saa syödä jotain, ihan mitä vaan!
Jos tää ei oo riippuvuutta, niin mikä sit on???
Mä oon kuin koira, joka ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen ruokaan mikä sen nenän edessä kiiluu!
HUUUUUH!!!
Sainpas purettua! Huomenna meen taas salille ja rääkkään itseni tajuttomaks! :D

Katja

12 kommenttia:

  1. Tää on ainaista taistelua, ainakin mulla. Laitan jotain paskaa suuhuni ja samalla mietin että miksi, miksi oon näin tyhmä... Enkö kykene itseäni hillitsemään/hallitsemaan.... Olenko epäonnistuja tässäkin... Mutta toisaalta taas kun on saanut hyvän salitreenin alle tai kunnon hikilenkki, on uutta puhtia jatkaa ja näkee valoa tunnelin päässä. Tsemppiä Katja! Itse kutsun tätä taistoani läskisodaksi �� Go Katja Go!!!! - Saara-

    VastaaPoista
  2. Äläs nyt. Kaikille tapahtuu näitä repsuja ja major-repsuja. Nyt vaan otat nainen itseäsi niskasta, suunnittelet ja ajattelet päivä kerrallaan eteenpäin. Sitä paitsi ajattele niinpäin, että sä olet jo kerran saanut kiloja putoamaan todella paljon, niin sä varmasti pystyt siihen taas uudestaan!

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanat! <3
    Keskustelutuokio Kaisa Toikon kanssa valoi muhun taas paljon energiaa ja tahtoa!
    Kyllä täältä suosta noustaan yksi miinuskilo kerrallaan!

    VastaaPoista
  4. Mä Katja arvostan niin sun avoimuutta, moni ei pystyisi kertomaan näistä asioista rehellisesti ja blogissa elettäisiin ihanaa superelämää ja todellisuus olisi sitten jotain ihan muuta. Mä uskon että sä pääset takaisin oikeaa suuntaa kohti. Sä autat monia yksin asian kanssa kamppailevia ihmisiä, olet huippu! Tsemppiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Joo ei tää oo todellakaan mitään ruusuilla tanssimista ja siks haluunkin kirjoittaa tätä blogia :)
      Taistelua on mun elämän jokainen päivä :)

      Poista
  5. Luin miehelleni sinun tämän kommentin, ja kysyin kuulostaako tutulta. Itselleni nimittäin ainakin kuulostaa. En ole laihduttanut telkkarissa mutta olen laihduttanut superdieetillä. Paljon, lyhyessä ajassa (lähtöpaino oli reilusti yli 100 kg: paremmalla puolella eli oli mistä lähteä ja lähtihän se....supernopeasti). Mutta mitä tapahtui kun dieetti "loppui". Kaikki kilot tulivat, korkojen kera. Hävettävän nopeasti!!! Juuri olin tottunut kehuihin kuinka olen laihtunut, luultavasti aika moni läheinen hämmentyi kun muutamissa kuukausissa päästä olin lähtökuopissa. Olin vetänyt dieetin (tai monta dieettiä peräkkäin paremminkin) täysin ohjeiden mukaan, tiukimmalla mahdollisella ohjeella ja sen jälkeen söin kaksin käsin. Kaikkea mitä mieleen juolahti ja paljon.

    Tällä hetkellä minäkin siis pudotan juuri vasta jo kertaalleen pudottamiani kiloja eli tiedän miltä sinusta tuntuu. Tuo superdieetti oli jokseenkin kohtalokas minulle, enkä sen jälkeen aio alkaa millekään dieetille, enkä varsinkaan sellaiselle jossa MIKÄÄN, yksikään ruoka on kielletty. Johonkin, joka poikkeaa niin radikaalisti entisestä elämästä. Olen myöntänyt itselle, että haluan syödä myös perunaa, riisiä ja pastaakin. Minun ratkaisumalli (jolla olen saanut kohta 10 kg pois) on ollut säännöllinen ruokailurytmi. Ehdottomasti 3-4 h välein sapuskaa. Mikään ei ole kiellettyä, lasken kaloreita ja pääsääntöisesti tulee syötyä ihan normiruokaa. Kaikki himot ruokaan hävisi kun mikään ei ole kiellettyä enkä päästä nälkää tulemaan. Ei minulla superdieetilläkään nälkä ollut mutta se oli muuten vain minulle liian rajoitteinen. Aikansa sitä jaksoi, ja hyvin menikin....mutta mutta.........Nyt syön taas samaa ruokaa mitä muukin perhe, olen vain lisännyt kovasti kasvisten määrää.

    Suosittelen LÄMPIMÄSTI käymään Pöperöproffan sivustolla (Patrik Borg). Siellä lienee sinullekin mielenkiintoinen tuore juttu tv-superdieeteistä ;)).

    http://patrikborg.blogspot.fi/2013/02/laihdutus-tvssa-vuosi-ja-kilot-ei-kerro.html

    Suosittelen muutenkin hänen kirjallisuuttaan, nettisivustoa ja oppeja. Rentoa painonhallintaa, se on se minun juttu <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käyn varmasti lukemassa Pöperöproffan jutun!
      Noi kehut on oikeesti todella sokaiseva juttu! Sitä aattelee että nyt voin taas elää ja syödä miten haluan kun oon laiha. Ja kuinkas käykään!
      Tsemppiä sulle <3

      Poista
  6. Heippa Katja

    Olin niin fiiliksissä, kun olit vieraillut luonani ja siten löysin sut :-) Heti laitoin blogisi seurantaan.
    Minä kans olen Kaisan "hellässä" valmennuksessa ja tulosta tulee pikku hiljaa. Minulla ei ole kiirettä, vaikka kieltämättä olisi kivempaa jos tulokset näkyisi nopeammin :-)

    Ymmärrän täysin tuskasi tulevan työn suhteen. Itse olin kokkina reilu 10v ja kädet niin huonona, että jouduin (sain) vaihtaa alaa. Jouluna valmistuin lähihoitajaksi ja olen aivan fiiliksissä kun saan vihdoin tehdä töitä mitä haluan.
    Leipurin duuni oli kans joskus haaveissa, kädet ei vaan antanut periksi.
    Toivon, että saat itsesi kondikseen selän suhteen. Itse kärsin kivuista 9v ja koskaan eivät tule olemaan enää "normaalit" (kädet/olkapäät).

    Oletko Fitfarmin facebook yhteisössä? Ellet vielä niin tule heti miten, siellä ihanan kannustava fiilis. Jokainen tsemppaamme toisiamme. <3 Ja olit aivan huikea sun jaksolla, ihana positiivuus elämään, olet aivan huippu :-)

    aikku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Ainahan se lis mukavampaa jos tulos näkyis yhden kerran jälkeen :)
      Mut hiljaa hyvä tulee!
      Kiva et oot löytäny itelles työn mistä pidät ja voit tehdä :) Se on tosi tärkeää!
      Oon jo Fitfarmin faceyhteisössä :)
      Kiitos kannustuksesta <3

      Poista
  7. mäkin oon ennen mun nykyistä laihduttamista yrittänyt, mutta sitten vaan epäonnistunut ! Nyt kuitenki -61kg takana ja entiseen ei oo paluuta! Tiedän miten rankkaa se on, mutta tiiän että sä pystyt siihen mikäli niin haluat! Tsemppiä hurjasti !! <3

    http://twistedbigmind.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä <3
      Juu mä en haluu enää palata entiseen ja aloittaa taas uudelleen vaan tää on nyt se vika kerta!

      Poista
  8. Moikka Katja!
    Mä katoin sun jakson ja luin läpi kaikki sun kirjotukset! Sä teit aivan mahtavan duunin puolessa vuodessa, kun lähtökohta oli mitä oli. Se on upeeta! Mä tiedän miten hyvältä onnistuminen tuntuu, mä tein saman työn yksin tosin se vei aikaa vuosia, mutta 45kg lähti. Mä tiedän myös miltä tuntuu kun saavuttaa jotain ja "palaa normaaliin" ja sitten tulee kiloja takas. Ja syy ei ole missään muussa kuin itsessä! Eikä paluu "normaaliin" voi olla normaali, jos sillä lihoo! Mahtavaa että oot tajunnut sen ja ruoskit itseäsi siitä, mutta joskus on annettava armoa. :) Ihmisellä on kova pää ja umpiluuhun on välillä vaikea takoa järkeä!

    Mielettömästi tsemppiä loppumatkaan, mä teen viimeistä 20kg spurttia täällä sun blogia seuraillen!

    VastaaPoista